FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

View previous topic View next topic Go down

Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

Post by mdzmt on Wed 10 Feb 2010, 9:51 am

sal2
salam bahagia untuk semua JTP
Terpanggil untuk saya menanya semua JTP mengenai tinjauan yang telah dibuat oleh pihak Mingguan Malaysia pada 7 Feb 2010 mengenai doktor gigi palsu, apakah yang menyebabkan sedemikian.Bagaimana pula dengan kerjaya kita pula... apakah kita sama seperti tukang gigi diluar??? apakah skill yang kita ada berbeza dengan mereka diluar???
dimana yang dikatakan "expended and extended" yang dilaungkan oleh kesatuan????
sehingga kini kita masih lagi membuat kerja seperti tukang gigi luar... iaitu dentur akrilik dan apakah persepsi masyarakat terhadap kerjaya yang telah kita buat??? sepertimana apa yang telah berlaku didalam tinjauan tersebut. Persoalannya mengapa masyarakat memilih pihak swasta berbanding dengan klinik kerajaan walaupun kos yang terpaksa ditanggung oleh mereka jauh lebih tinggi daripada diklinik kerajaan......
Apakah yang perlu kita laksanakan agar kerjaya kita tidak disamakan dengan mereka diluar??

mdzmt
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : rencam
Gender : Male
Jumlah Post : 1
Umur : 52
Tarikh Register : 28/12/2008
Reputation : 0
Points : 3224

View user profile

Back to top Go down

Re: Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

Post by azrunia on Wed 24 Mar 2010, 8:17 pm

emmmmmmm.......jap nak memikirkan dulu.......
avatar
azrunia
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : tukang tarik kereta
Gender : Male
Jumlah Post : 1023
Umur : 1938
Tarikh Register : 23/12/2009
Reputation : 15
Points : 4206

View user profile http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000709795036

Back to top Go down

Re: Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

Post by azrunia on Sun 28 Mar 2010, 2:09 pm

medai cetak ni....jgn kita terimaq bulat2....kadang gimik jer.....nak tau kiat wat survey sendiri.....
avatar
azrunia
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : tukang tarik kereta
Gender : Male
Jumlah Post : 1023
Umur : 1938
Tarikh Register : 23/12/2009
Reputation : 15
Points : 4206

View user profile http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000709795036

Back to top Go down

Re: Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

Post by azrunia on Mon 05 Apr 2010, 2:50 pm

hehheehhehe......pikir2 kan le.....
avatar
azrunia
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : tukang tarik kereta
Gender : Male
Jumlah Post : 1023
Umur : 1938
Tarikh Register : 23/12/2009
Reputation : 15
Points : 4206

View user profile http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000709795036

Back to top Go down

Re: Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

Post by azrunia on Tue 06 Apr 2010, 10:49 pm

so macm am mana
avatar
azrunia
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : tukang tarik kereta
Gender : Male
Jumlah Post : 1023
Umur : 1938
Tarikh Register : 23/12/2009
Reputation : 15
Points : 4206

View user profile http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000709795036

Back to top Go down

Re: Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

Post by amjah90 on Sun 19 Jun 2011, 5:18 pm

sal2
Jadi bro,,apakah jalan yang you rasa paling sesuai untuk kita mengatasi permasalahan ini. Sedangkan Juruteknologi Pergigian yang dari pihak swasta pun rasanya graduan yang lahir dari Kolej Latihan Pergigian Malaysia jugak. Adakah disiplin menjadi persoalan ataupun skill tangan seseorang Juruteknologi Pergigian tersebut? Apakah idea-idea ataupun pandangan kita sebagai seorang Juruteknologi Pergigian diambil kira dalam sesebuah organisasi tersebut? Teringat akan saya dengan kata-kata seorang sahabat "kalau akar pun tak betul, pokok lagi lah sesat ntah ke mana.."

amjah90
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 2
Umur : 27
Tarikh Register : 18/06/2011
Reputation : 0
Points : 2323

View user profile

Back to top Go down

Re: Dimana kerjaya kita pada persepsi masyarakat

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum