FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Acara renang

View previous topic View next topic Go down

Acara renang

Post by mamat84123 on Fri 07 Jan 2011, 12:13 pm

nak dijadikan cerita ada lah dua ekor anjng nie ngan nak beradu sapa perenang paling pantas menyeberang sungai...
so anjing A nie dengan semangat wat warming up dah macam2 lah dia wat senaman....tp anjing B nie relex jekk...bile acara bermula jek..anjng A nie ngan semangat dah pantas dia berenang.....dah smpi kat tebing jek ngan cungap2 dia tgk anjing B dah smpi dulu pastu tak penat langsung....so anjing A nie tak puas ati lalu bertanya "Cam ne ko leh sampi dulu..pastu tak cungap relex jek..." anjing B nie pun jawab..."Dah aku anjing laut.."....anjing A "*&&^%&*%*"....
avatar
mamat84123
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : FT17 (godek pc )
Gender : Male
Jumlah Post : 131
Umur : 32
Tarikh Register : 18/12/2007
Reputation : 0
Points : 3607

View user profile http://www.facebook.com/mrazraidi

Back to top Go down

Re: Acara renang

Post by Huzaimi on Fri 14 Jan 2011, 2:04 am

cheers
avatar
Huzaimi
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : Tabib Jalanan - Huzaimi.com
Gender : Male
Jumlah Post : 97
Umur : 60
Tarikh Register : 05/01/2009
Reputation : 4
Points : 3321

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile http://Huzaimi.com

Back to top Go down

Re: Acara renang

Post by Eva Juliana on Thu 12 May 2011, 10:03 am

bengang mmg lawak....
avatar
Eva Juliana
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Negeri :
Jawatan : Pelajar
Gender : Female
Jumlah Post : 48
Umur : 25
Tarikh Register : 12/05/2011
Reputation : 0
Points : 2409

View user profile

Back to top Go down

Re: Acara renang

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum