FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

View previous topic View next topic Go down

suspek Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by Fieza on Fri 14 Jan 2011, 11:33 pm

1.Garang ( garang tak bertempat, suka mencarut, suka cari gaduh, cakap kasar, suka marah2 tak bertempat, silap sikit tak boleh macam ler dia betul semua, dsb)
Lelaki perlu menginsafi diri bahawa wanita bukan alat untuk melepaskan kemarahan atau perasaan geram, sebaliknya dihargai dan dilayan dengan lemah-lembut.

2.Ganas
(kaki pukul,dengan perempuan pun nak tunjuk kuat sebab tahu perempuan bukan lawannya)
Lelaki bersikap ganas memang perkara utama yg dijauhi wanita sebab tak mahu mata biru atau badan lebam-lebam bila dah kahwin. Tidak kasihankah lelaki pada wanita yang lemah? Wanita bukan lawan lelaki sebaliknya lelakilah yang patut melindungi wanita.

3.Gementar
(takut sangat, tak yakin diri sendiri, tak percaya kebolehan diri, bergantung pada orang lain,dsb)
Contohnya,depan perempuan, lidah kelu sampai ayat yg dilafazkan pun tak jelas isi butir. Lelaki perlu mengatasi rasa gementar.

4.Gabra..
(tak pandai buat keputusan sendiri, ikut pendapat perempuan saja)
Perempuan tak suka lelaki yang tiada keyakinan diri atau cepat panik menghadapi sesuatu perkara.

5.Gentleman tiada
(langsung tak gentle, pentingkan diri sendiri,ambik kesempatan,dsb)
Kalau masa bercinta tak gentleman,inikan pula kalau dah kahwin nanti. Lelaki perlulah menghormati wanita selayaknya. Sudah pasti wanita itu juga akan menghormati lelaki dengan perasaan hormat lagi.

6.Gerumal
(bahasa kedah -bohong atau tipu. Suka tipu perempuan untuk kepentingan diri sendiri. Sekali dua boleh maaf, tapi ni berkali2.)
Lelaki tidak boleh menggunakan alasan bohong utk melepaskan diri sebaliknya belajarlah untuk menjadi jujur dan bercakap benar dengan wanita.Bukankah berani kerana benar, takut kerana salah?Jika asyik membohongi wanita, sudah pasti kepercayaannnya kepada anda akan musnah.

7.Ganggo
(keterlaluan- lembut sangat,pemalu sangat,pendiam sangat,macho sangat, dll)
Perempuan pun naik lemas jika lelaki bersikap keterlaluan dalam sesuatu hal.Cubalah bersikap sederhana dan mengimbangi karektor diri anda dengan baik.

8.Gatal
(miang keladi ngan perempuan lain selain dengan isteri)
Tak boleh tengok perempuan dahi licin atau anak dara, mulalah pasang niat nak mengorat. Anda perlu ingat, kadangkala perempuan berpura2 melayan anda kerana ada udang sebalik batu.Mungkin dia bermata materialistik dan cintakan duit anda sahaja. Fahamilah perasaan isteri atau pasangan anda yang mencintai anda sepenuh hati! Bukankah lebih baik menggoda isteri sah anda daripada menggoda perempuan lain yang bukan hak anda..hikhik
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5507

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by erin on Sat 15 Jan 2011, 9:51 am

tu baru 8 fieza.. byk lg nk kne tambah lol!
avatar
erin
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Peragawati
Gender : Female
Jumlah Post : 91
Umur : 32
Tarikh Register : 05/04/2008
Reputation : 3
Points : 3548

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by Red Giant on Sat 15 Jan 2011, 9:56 am

garang betul pompuan zmn sekarang... nk tampar org je.. ingat jepun je yg sukar beri penampar jepun gelak sakan
avatar
Red Giant
AHLI JUNIOR
AHLI JUNIOR

Jawatan : Peminat Bola
Gender : Male
Jumlah Post : 16
Umur : 32
Tarikh Register : 05/01/2011
Reputation : 0
Points : 2501

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by Fieza on Wed 19 Jan 2011, 12:34 am

Red Giant wrote:garang betul pompuan zmn sekarang... nk tampar org je.. ingat jepun je yg sukar beri penampar jepun gelak sakan

tau xpe...
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5507

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by Red Warriors on Sun 23 Jan 2011, 5:22 pm

Red Giant wrote:garang betul pompuan zmn sekarang... nk tampar org je.. ingat jepun je yg sukar beri penampar jepun gelak sakan

betol tu demo kato giant..... kawe stuju
avatar
Red Warriors
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Paramedik
Gender : Male
Jumlah Post : 61
Umur : 33
Tarikh Register : 24/04/2009
Reputation : 0
Points : 3258

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by Lord Vlad on Mon 24 Jan 2011, 8:19 am

hehehe.. kena plak orang yang nak tampar tu cun macam fieza & erin....
kena tampar seminit skali pun takpe..... hahaha......


***** terpegun dengan kecomelan fieza & erin...

----Forum Paramedik Malaysia-----




avatar
Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2439
Umur : 38
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5334

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by farah hani on Wed 18 May 2011, 8:26 am

tampar double kiri-kanan

farah hani
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : jurujual
Gender : Female
Jumlah Post : 79
Umur : 25
Tarikh Register : 15/05/2011
Reputation : 3
Points : 2447

View user profile

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by Fieza on Tue 06 Dec 2011, 3:36 pm

Lord Vlad wrote:hehehe.. kena plak orang yang nak tampar tu cun macam fieza & erin....
kena tampar seminit skali pun takpe..... hahaha......


***** terpegun dengan kecomelan fieza & erin...


Vlad
avatar
Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1489
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5507

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

suspek Re: Lapan Sikap Lelaki Minta Penampar Wanita...!! ...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum