FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

View previous topic View next topic Go down

Miau! Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

Post by SuZa on Sat 16 Apr 2011, 6:10 pm

Saya berkelulusan diploma teknologi makmal perubatan sedang mencari kekosongan jawatan MLT di sekitar kuala lumpur atau selangor.
Sesiapa yang mempunyai maklumat, share la dengan saya k.. thanks a lot!!



(desperately looking for job...) -SuZa- Sad

SuZa
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : bukan paramedik
Gender : Female
Jumlah Post : 4
Umur : 30
Tarikh Register : 16/04/2011
Reputation : 0
Points : 2269

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

Post by Huzaimi on Sat 16 Apr 2011, 9:13 pm

Ada kerja kosong mlt kat clinipath damanasa..dan kat bp lab...sape2 nak keje contact la syarikat tersebut
avatar
Huzaimi
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Jawatan : Tabib Jalanan - Huzaimi.com
Gender : Male
Jumlah Post : 97
Umur : 59
Tarikh Register : 05/01/2009
Reputation : 4
Points : 3206

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile http://Huzaimi.com

Back to top Go down

Miau! Re: Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

Post by atokpencen on Wed 20 Apr 2011, 6:31 pm

coba ko pi jalan pudu belok kiri jalan ceras, ada makmal swasta namanya Integrated Lab. Coba jumpa patologisnya.
avatar
atokpencen
KERABAT FORUM
KERABAT FORUM

Jawatan : Ukir pokok getah, potong rumput
Gender : Male
Jumlah Post : 331
Umur : 57
Tarikh Register : 06/04/2009
Reputation : 8
Points : 3366

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

Post by tengku adam on Fri 24 Aug 2012, 10:39 am

akuu ni MLT PUSAT DARAH NEGARA
PENAHH DI TAWARKANN SEBAGAI MLT...DI HOSPITAL PRINCE COURTTT
MASA TU PIKIRR SYOK PASALLLL..KEJE PDNN

LAST LAST PIKIR RUGII PULAKKK
GAJII DIA BG BESOO MANTAPP..TAYE LAA

tengku adam
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Negeri :
Jawatan : mo
Gender : Male
Jumlah Post : 2
Umur : 32
Tarikh Register : 24/08/2012
Reputation : 0
Points : 1769

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

Post by imzal82 on Sun 14 Oct 2012, 6:00 pm

mintak ajer la kat jobstreet tu..aku selalu nengok iklan bp heathcare tu nak pakai mlt..depa bagi gaji kecik jer tu..tp kalo nak sngt ok la kan.Laughing

imzal82
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : Pembantu Perawatan Kesihatan Special Gred
Gender : Male
Jumlah Post : 114
Umur : 34
Tarikh Register : 27/04/2007
Reputation : 3
Points : 3836

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

Post by SuZa on Sat 16 Feb 2013, 10:13 am

thanks semua...skrg da keje kat clinipath damansara..~
bole laaaa.... Cool

SuZa
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : bukan paramedik
Gender : Female
Jumlah Post : 4
Umur : 30
Tarikh Register : 16/04/2011
Reputation : 0
Points : 2269

View user profile

Back to top Go down

Miau! wooohoo..bestt!

Post by SuZa on Sat 16 Feb 2013, 10:15 am

nk tanye,..mcmana bole dpt keje kat pusat darah negara?..apply yg spa8 tu ke?..tq.

SuZa
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Jawatan : bukan paramedik
Gender : Female
Jumlah Post : 4
Umur : 30
Tarikh Register : 16/04/2011
Reputation : 0
Points : 2269

View user profile

Back to top Go down

Miau! Jawatan kosong di UKM

Post by Cik Pah on Tue 09 Apr 2013, 7:09 am

cuba lah isi UKM Laughing

----Forum Paramedik Malaysia-----






KeYakiNaN uBat BaGi PenYaKiT
avatar
Cik Pah
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : MLT
Gender : Female
Jumlah Post : 1960
Umur : 35
Tarikh Register : 07/11/2006
Reputation : 12
Points : 4360

Character sheet
Mutiara Kata saya: cHaiyoOoOk!!!

View user profile

Back to top Go down

Miau! Re: Mencari kerja kosong untuk MLT di sekitar kuala lumpur

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum