FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Bagi Cadangan aku keluar skop MLT..dan nak ambil PJJJ ape skopp yg sangkut paut kredit dgn MLT yee..boringg service aku dah 8 tahunn beb,,,,plesee tolonggg

View previous topic View next topic Go down

Bagi Cadangan aku keluar skop MLT..dan nak ambil PJJJ ape skopp yg sangkut paut kredit dgn MLT yee..boringg service aku dah 8 tahunn beb,,,,plesee tolonggg

Post by tengku adam on Fri 24 Aug 2012, 3:58 pm

aku nak cari skopp luar kerja MLT....
boring kerja MLT....service 8 tahunn
nak seachhhh ambil PJJJ.....tolonggg seriuss nakk niee
puas seachhh.... Sad

tengku adam
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Negeri :
Jawatan : mo
Gender : Male
Jumlah Post : 2
Umur : 32
Tarikh Register : 24/08/2012
Reputation : 0
Points : 1885

View user profile

Back to top Go down

Re: Bagi Cadangan aku keluar skop MLT..dan nak ambil PJJJ ape skopp yg sangkut paut kredit dgn MLT yee..boringg service aku dah 8 tahunn beb,,,,plesee tolonggg

Post by imzal82 on Sun 14 Oct 2012, 10:55 pm

ramai pun orang boring dan ada yang sakit hati dengan kerja mlt..nak sambung pun ijazah bodo-bodo jer yang boleh kalo pjj..kalo sepenuh masa bersaing dengan buda matrik yang bijaklaksana..susah la..kalo amek pjj usm tu pun mcm aper jer leh buat pas tu..aku ingat kawan2 aku yg mlt sambung pjj usm sampai sekarang jadi mlt..dah macam tak der perasaan nak kerja dah aku nengok deme tu

imzal82
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : Pembantu Perawatan Kesihatan Special Gred
Gender : Male
Jumlah Post : 114
Umur : 34
Tarikh Register : 27/04/2007
Reputation : 3
Points : 3952

View user profile

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum