FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

mencari kerja kosong MLT

View previous topic View next topic Go down

mencari kerja kosong MLT

Post by kasih.alysa on Sat 03 Nov 2012, 6:54 am

Saya berkelulusan diploma medical lab technology .saya sedang mencari kekosongan bg jawatan MLT .
Sesiapa yang mempunyai maklumat , share la dengan saya k.. thanks a lot!!

kasih.alysa
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Negeri :
Jawatan : diploma in medical laboratory technology
Gender : Female
Jumlah Post : 1
Umur : 25
Tarikh Register : 03/11/2012
Reputation : 0
Points : 1754

View user profile

Back to top Go down

Re: mencari kerja kosong MLT

Post by imzal82 on Thu 08 Nov 2012, 7:38 pm

susah dah sekarang nak kerja mlt terutamanya kat gomen ni..setahu aku yang kerja ppk ni..ramai sangat kolej swasta yang tawar program ni so ramai yang persaingan..kalo dulu ptpl jer sekrang ni ada berpuluh buat kos yng sama..so dgn kerja yang terhad mmg harapan la nak dpt kerja..bagi adik ni baik la dulu amek diploma pengurusan perniagaan atau perakaunan atau teknologi maklumat..bidang tu lebih diperlukan di pasaran kerja semasa..cuba tgk kat jobstreet /jenjobs..

imzal82
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Jawatan : Pembantu Perawatan Kesihatan Special Gred
Gender : Male
Jumlah Post : 114
Umur : 34
Tarikh Register : 27/04/2007
Reputation : 3
Points : 3893

View user profile

Back to top Go down

Re: mencari kerja kosong MLT

Post by Misz Lavender on Sun 18 Nov 2012, 11:09 am

tu laa skg mmg ssh sgt2 nk dpt kje..baik wt bsnes jew hari2 masyuk..hahaha.

Misz Lavender
AHLI FORUM
AHLI FORUM

Negeri :
Jawatan : juruteknologi makmal perubatan
Gender : Female
Jumlah Post : 1
Umur : 26
Tarikh Register : 03/11/2012
Reputation : 0
Points : 1752

View user profile

Back to top Go down

Re: mencari kerja kosong MLT

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum