FORUM PARAMEDIK
Selamat melayari Forum Paramedik,

Dengan mendaftar keahlian di Forum Paramedik, anda akan mendapat lebih informasi dan juga boleh berkomunikasi dengan ahli-ahli forum yang lain.

meriahkan forum paramedik dengan mendaftar keahlian anda disini.

Terima Kasih.

Awek Satu Kampung

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by octavia on Sun 07 Feb 2010, 4:10 am

@profesorclone wrote:...budak kecik kat gambar penyeri tu mcm muke Vlad je..hehehhe..tul ke bro...

agak nye kot profesorclone...vlad mase kecik2 huhu...

octavia
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : lanun
Gender : Female
Jumlah Post : 238
Umur : 32
Tarikh Register : 30/01/2008
Reputation : 0
Points : 3326

Character sheet
Mutiara Kata saya: Without passion, you don't have energy; without energy, you have nothing. Nothing great in the world has been accomplished without passion.

View user profile

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by transpoter on Sun 07 Feb 2010, 11:46 am

gambar awek mane vlad ambik nie.....
tergodalah dgn tahi lalat awek 2

transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1060
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3781

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by kelisa on Sun 07 Feb 2010, 12:12 pm

hmmm 2 la mira,aweks satu kg....

kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4520
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7613

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Mon 08 Feb 2010, 9:58 am

@Fieza wrote:cian mira dpt pakwe playboy... hik..hik

cian tak cian mira untung sebab dapat madu secomel fieza...hehehe....





***** mengimpikan untuk memadukan Mira & fieza....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Mon 08 Feb 2010, 10:22 am

@transpoter wrote:uh....
best gak

bestt..... ada mcm2 besttt..... best yg mn satuuu? hehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Mon 08 Feb 2010, 10:23 am

@Fieza wrote:ape yg best trans? msti nk blajr jd kasanova mcm vlad...hik2x

ilmu nih kena kongsi2 fieza.....hehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Mon 08 Feb 2010, 10:25 am

@transpoter wrote:x lahhh.....
citer nyaaa
lelaki yg bersalah

bersalah atau tak biar mahkamah yang tentukan...hehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Mon 08 Feb 2010, 10:27 am

@profesorclone wrote:...budak kecik kat gambar penyeri tu mcm muke Vlad je..hehehhe..tul ke bro...

hehehe.....tp budak kecik yang bermuka prof rasanya ramai kot....
apa rahsianya prof?
kongsi skit...hahaha

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Mon 08 Feb 2010, 10:29 am

@kelisa wrote:hmmm 2 la mira,aweks satu kg....

errr..... syyyyyy kelisa..... diam2...

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Mon 08 Feb 2010, 10:29 am

@octavia wrote:
@profesorclone wrote:...budak kecik kat gambar penyeri tu mcm muke Vlad je..hehehhe..tul ke bro...

agak nye kot profesorclone...vlad mase kecik2 huhu...

hehehe....
nakal octavia ek.....





***** nk tengok ank octavia berwajah kamek...hahaha

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by farida on Sun 21 Feb 2010, 9:40 am

cte baru xde ke vlad?

farida
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Usahawan... dan insyaallah akn jadi seorg jutawan nanti
Gender : Female
Jumlah Post : 74
Umur : 29
Tarikh Register : 27/08/2009
Reputation : 0
Points : 2742

View user profile http://www.facebook.com/fiedajue http://www.xdelagi.com

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Tue 23 Feb 2010, 4:12 am

hehe...

nantikan sambungan kisah 'Awek Satu Kampung' yang akan menemui anda......

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Tue 02 Mar 2010, 5:04 am

Awek Satu Kampung (Part 17)

Oleh : Lord Vlad


Imbas kembali episod lepas :-

Mira masih menjamu selera dan aku pun sama, tapi dalam hati aku memang
banyak persoalan serta kemungkinan yang aku fikirkan, bila balik nanti
adakah aku masih berpeluang untuk keluar berduaan dengan Mira lagi
seperti hati ini? adakah Mira akan lupakan saat yang aku rasa indah ini
nanti? dan adakah Mira tidak mempunyai perasaan yang sama macam aku
sekarang? serta banyak lagi persoalan yang tidak dapat aku taip satu
persatu untuk tuan-tuan dan puan-puan sekalian baca. Cukuplah aku
katakan bahawa Mira cukup-cukup istimewa dan aku ingin sekali milikinya.



Suasana di PCB
________________________________________________

Acara selepas makan-makan pula berlaku dibilik hotel. hehehe. opsss! apa la korang ni, aku ni lelaki budiman dan lelaki yang baik so takkan la aku tergamak mencemarkan status aku yg bersih itu dengan berbuat perkara yang tak senonoh. Selepas makan aku bayar apa yang patut dan kemudian berjalan-jalan di tepi pantai. Walaupun suasana pantai itu tidak secantik dan seindah dulu tapi takat nak berjalan dengan awek boleh la. Lagi pun yang penting misi kali ini adalah bersama-sama dengan gadis yang hebat ini.


dia sentiasa tersenyum - sekadar gambar hiasan (Gambar Megan Fox)
______________________________________________

Orang masih ramai mengunjungi pantai ini dan aku pasti mereka bukan dari daerah atau negeri ini. Macam aku jugak kot, dari negeri lain datang melancong atau melencong ke pantai ini. Sekali lagi aku nak cakap, pantai ini banyak mengingatkan aku di zaman remaja-remaja dulu.

Mira pula.... dia sentiasa tersenyum, gembira agaknya berada bersama dengan jejaka idaman dia ni. hehehe. Adakah aku jejaka idaman dia? sama-sama kita nantikannn... hehe. kemudian aku bertanya Mira.


memang aku berminat dan suka akan senyuman milik gadis kecil molek itu - sekadar gambar hiasan
____________________________________________________

"Mira, apa pendapat Mira tentang hari ini? seronok tak?"
"Mesti la seronok, dah lama Mira tak enjoy macam hari ini tau.. esok lusa abang dah balik Sarawak, tah bila dapat jumpa lagi kan"
"Abang pun harap kita dapat enjoy macam ni lagi, seronok 'berdating' dengan Mira..hehehe"
"eeeyyy... dating ke niiii"

Mira tersenyum meleret dan aku seperti peristiwa yang lepas-lepas memang aku berminat dan suka akan senyuman milik gadis kecil molek itu.

"Mira..." aku memanggil nama dia.
"emmmm...." balasnya sambil memandang aku, bibirnya masih manis dengan senyuman dan aku pasti untuk senyuman itu beruang kutub pun sanggup guling-guling di gurun sahara. Aku pun pulak sanggup guling-guling atas karpet. hehe.


bijak dan matang dalam memberikan pendapat - Sekadar gambar hiasan

"Abang suka tengok senyuman Mira, manis laa" dan sejurus ayat itu keluar dari mulutku, aku tengok dia tertunduk dan kontrol ayu skit. buat-buat serius la konon. hehehe. dan aku meneruskan ayat aku yang tergantung tadi
"Abang rasa Mira ni seorang yang bijak dan matang dalam memberikan pendapat, Mira ni jenis very hornest, very frunk dan pendapat Mira memang kehadapan dan berwawasan.. sebab tu abang suka bersembang dengan Mira"

Ayat tu sebenarnya aku fikirkan dari aku ambil Mira pagi-pagi lagi, dan aku rasakan ianya boleh tahan power. Perempuan sekarang dah pandai beb, mereka dah jarang sangat nak terima pujian pasal kecantikan atau budi bahasa. Yang buat perangai macam tu cuma jenis romeo zaman purba. Perempuan sekarang dah pandai membaca dan menilai bahawa pujian-pujian jenis inilah yang banyak menjahanamkan kaum mereka.


apa-apa sekalipun akan kembang jika kita menobatkan mereka adalah orang yang paling bijak pandai - Sekadar gambar hiasan
__________________________________________
______

Tapi berbeza dengan pujian yang berkaitan IQ dan kebijaksanaan dan sikap. Aci kerat papan aku grenti bukan takat hidung mereka saja yang kembang.. malah kepala atau apa-apa sekalipun akan kembang jika kita menobatkan mereka adalah orang yang paling bijak pandai di dunia dan mereka juga seorang yang jujur dan suka berterus-terang.

Mira kemudian membalas
"Abang ni.. ada-ada je"

dan ayat macam tu biasanya ayat yang positif, macam baru lepas malam pertama je bunyinya. hehe. Dan aku pasti yang Mira sedikit sebanyak dah termakan dengan pujian itu.


hargai gadis idaman anda - sekadar gambar hiasan
________________________________

Untuk pengetahuan tuan-tuan sekalian juga, wanita ini tak adalah nak terima pujian sangat kecuali pujian itu memang diutarakan dengan gaya dan penyampaian yang baik. Wanita sebenarnya makhluk yang ingin sentiasa dihargai. Contohnya peristiwa pengalaman aku dan awek sulung aku, dia suka bancuh milo kalau aku betandang ke rumahnya. Kalau la Milo yang dia buat aku habiskan walaupun sedetik pun aku tak puji yang ianya sedap tapi nescaya lain kali bancuhan yang akan dibuat lain kali berada dalam bekas yang lebih besar dan kuantitinya dah tentu makin banyak. Sebaliknya pula berlaku bila aku cuma minum seteguk dua, si sulung itu boleh hilang mood sampai 4-5 hari. Kalau peristiwa macam tu berlaku dia layan aku macam baru nampak aku ni baru keluar hotel sambil pimpin tangan awek lain. Itulah perempuan.

So nasihat aku sentiasalah hargai gadis idaman anda atau isteri anda walau apa keadaan sekalipun, habiskan air bancuhannya walaupun time tu tuan-tuan dah kenyang. hehe.

Err.... banyak lak aku melalut hari ni kan..... pasal Mira..... nanti aku ceritakan di episod akan datang.......

bersambung.......


----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by farida on Sat 06 Mar 2010, 7:10 am

vlad org mn? slalu ke pegi pcb?

farida
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Usahawan... dan insyaallah akn jadi seorg jutawan nanti
Gender : Female
Jumlah Post : 74
Umur : 29
Tarikh Register : 27/08/2009
Reputation : 0
Points : 2742

View user profile http://www.facebook.com/fiedajue http://www.xdelagi.com

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by fifie on Sun 07 Mar 2010, 3:12 am

ehemmm... farida dah trpkat dg vlad ke?

fifie
SUPER SENIOR
SUPER SENIOR

Negeri :
Jawatan : jururawat terlatih
Gender : Female
Jumlah Post : 101
Umur : 32
Tarikh Register : 19/10/2006
Reputation : 4
Points : 3793

Character sheet
Mutiara Kata saya: 200

View user profile

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Fieza on Tue 09 Mar 2010, 6:36 am

fifie lak mcm mn? hik..hik

Fieza
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : Mici U29
Gender : Female
Jumlah Post : 1500
Umur : 33
Tarikh Register : 12/10/2006
Reputation : 36
Points : 5202

Character sheet
Mutiara Kata saya: murahkanlah bibir dengan senyuman kerana senyum itu sedekah..

View user profile http://www.facebook.com/nurhafiza.pijajaja

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Thu 11 Mar 2010, 4:39 am

@farida wrote:vlad org mn? slalu ke pegi pcb?

org dekat2 farida gak... tapi tak dekat sgt.....
err.. pcb... selalu pegi dolok2....
ape kata kita jumpa kt pcb..nak tak farida? hehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Thu 11 Mar 2010, 4:40 am

@fifie wrote:ehemmm... farida dah trpkat dg vlad ke?

hehehe.....




***** mudah terpikat dengan gadis jelita mcm fifie....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Thu 11 Mar 2010, 4:42 am

@Fieza wrote:fifie lak mcm mn? hik..hik

hehehe... nkl ek fieza....
tnya fifie lak dia.......





***** masih terpikat dengan kejelitaan fieza......
***** tetap terpukau dengan kejelitaan falci & cda.....

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Amelia on Fri 19 Mar 2010, 4:22 am

lma tak masuk... lma gak la tak baca karya vlad.. selamat maju jaya vlad, ramai dah suruh awk tulis novel.nape xcuba?

Amelia
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Cucuk orang
Gender : Female
Jumlah Post : 96
Umur : 31
Tarikh Register : 07/08/2008
Reputation : 0
Points : 3044

View user profile

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by transpoter on Fri 19 Mar 2010, 2:19 pm

banyak nya peminat?

transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1060
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3781

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by kelisa on Sat 20 Mar 2010, 8:02 am

hmmm sorg je peminat lelaki kt cn....hehehehehehe

kelisa
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]
AHLI KEHORMAT [KERABAT OTAI]

Negeri :
Jawatan : ('^')...keje...keje...keje.......
Gender : Female
Jumlah Post : 4520
Umur : 1125
Tarikh Register : 01/08/2009
Reputation : 24
Points : 7613

Character sheet
Mutiara Kata saya: HaRi InI MesTi D'trSkn KrNa SmLm AdAlH SeJaRaH & EsK AdLh HaRi Yg BeLum PaSt UnTk AkU..!!!!

View user profile http://www.facebook.com http://kelisa50932Gmail.com

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by transpoter on Sat 20 Mar 2010, 12:31 pm

sebok jek....!!

transpoter
KERABAT TEGAR SENIOR
KERABAT TEGAR SENIOR

Negeri :
Jawatan : cari jodoh !
Gender : Male
Jumlah Post : 1060
Umur : 33
Tarikh Register : 05/09/2009
Reputation : 3
Points : 3781

Character sheet
Mutiara Kata saya: `mulakanlah dengan bismillah dan di sudahi dengan alhamdullillah`

View user profile

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by elida on Sun 21 Mar 2010, 5:52 am

sorry vlad lme xsinggah cni..

elida
AHLI SENIOR
AHLI SENIOR

Negeri :
Jawatan : Peg. Undang-undang
Gender : Female
Jumlah Post : 80
Umur : 32
Tarikh Register : 06/10/2008
Reputation : 0
Points : 2989

View user profile

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Lord Vlad on Tue 23 Mar 2010, 11:01 am

nantikannn....... hehehe

----Forum Paramedik Malaysia-----





Lord Vlad
STAFF PEMUDAH CARA
STAFF PEMUDAH CARA

Negeri :
Jawatan : PPKP
Gender : Male
Jumlah Post : 2445
Umur : 37
Tarikh Register : 09/10/2006
Reputation : 49
Points : 5024

Character sheet
Mutiara Kata saya: SAYANGILAH JANTUNG ANDA SEBELUM IA BERHENTI BERDENYUT........ - Ingatan ikhlas dari Lord Vlad @ EnsemBoy

View user profile http://www.facebook.com/lord.vld http://lordvladmenulis.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: Awek Satu Kampung

Post by Sponsored content Today at 3:42 pm


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum